Op 24 mei

Altijd makkelijk, vermelden wat je eet, misschien doe je een ander een idee aan de hand..
Plaats reactie
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Op 24 mei

Bericht door diab » 24-05-2016 10:29

eet ik goulash, homemade, wel met varkensvlees wat ik net zoals rundvees uren laat sudderen samen met de bouillon en groenten(ui, 2 rode paprika's, champignons) en later afmaak met een paar linke eetlepels scherpe paprikapoeder en eventueel een blikje tomatenpuree.
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
vos
Berichten: 2121
Lid geworden op: 04-05-2016 14:11

Bericht door vos » 24-05-2016 11:35

Lekker (ready) . Moet ik ook nog eens maken, de laatste tijd was welke stoverij dan ook vaak met rundvlees, maar ik vind varken ook heel lekker en het is sneller klaar. Hoewel de tijd niet zoveel uitmaakt, want sudderen moet het toch. Hier vaak rundvlees omdat ik ook een paar recepten heb die niet zo lekker zijn met varken, maar daar hoort goulash niet bij, wel integendeel.

Ik heb vanavond bezoek, dus het zijn weer drie gangen: Oosterse coyurgettesoep, kabeljauw Bella Italia (al goed dat ik dat zelf nooit beu wordt (p) ) en ijs met rood fruit na. Ik krijg de fysiotherapeute en haar man op bezoek, dus moet het iets worden wat in de oven kan tijdens het aperitief, want vroeg zullen ze hier niet zijn, ze kunnen pas komen na het melken. Als landbouwer ben je natuurlijk voor veel dingen gewoon afhankelijk van hert "rooster" van je vee. Dus hoe dan ook vis, want dat is licht verteerbaar.
Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit

Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Bericht door klapgymp » 24-05-2016 16:23

goulash altijd lekker, hier altijd met rundvlees en een mixzakje erbij..
ik met aardappelen , rené met rijst..


vanavond Japanse roerbakmix, kipreepjes gekruid en eiermie.. waarschijnlijk yummie hahaha..
Agnesdp
Berichten: 78
Lid geworden op: 07-05-2016 15:58

Bericht door Agnesdp » 24-05-2016 18:21

Hier eten we vanavond verse asperges (ei, ham en boter) met beenham en aardappelroosjes

(kl4) @gnes
NEE heb je zeker en JA kun je misschien krijgen als je geluk hebt.

Afbeelding
Plaats reactie