gewicht van Diab

Plaats reactie
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

gewicht van Diab

Bericht door diab » 01-06-2016 10:59

Mijn gewicht was op 1 juni nét iets onder de 65, een prima gewicht op zich, maaar ik wil graag een kilo of 2 'speling'.
Deze week doet het gezin mee met koolhydraatarm, niet vrij! en ik merk direct al dat mijn buik platter wordt, van al die kh's uit brood vooral krijg ik een opgezette buik. Dat laatste zal ook wel wat te maken hebben met het maandelijkse gerommel/overgang vermoed ik.
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
zomerdromer
Berichten: 232
Lid geworden op: 21-05-2016 18:30

Bericht door zomerdromer » 01-06-2016 19:54

Ja, blijkbaar is koolhydratenarm toch goed hé. Spijtig dat alles met koolhydraten zo LEKKER is! Pasta, mmm, broodjes mmm!
Succes ermee! Ik weet niet bij jullie, maar bv. brood en aardappelen zit echt in onze gedachtegang in gebakken. Aardappelen heb ik geen probleem mee om te laten, brood ook niet zo maar pasta! Oh, pasta! Dat kan ik elke dag eten, helaas :)

Super gewicht, daar wil ik ook naartoe. Maar eerst weer onder die 80kg, dat zal al moeilijk genoeg worden. Stap voor stap :)
En speling kan nooit kwaad!
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Bericht door diab » 03-06-2016 10:46

In de afgelopen week ben ik door even heel streng op de kh's te letten bijna 2 kilo kwijt geraakt, ik zat vanmorgen op 63,5 en ik begon maandag op 65,5.
Ook man en dochter zijn ongeveer zoiets kwijt. Je merkt gewoon door veel groentes te eten en hoog in eiwitten te zitten dat je meer gaat plassen, en daarmee verdwijnen ook wat vetten, dat ruik je aan je urine(beetje weeïg zoet) Ik hoef niet meer kwijt, maar dochter zou er nog wel 2,5 kwijt kunnen en manlief nog zeker wel een stuk of 8 á 10 dus hopelijk kan ik ze helpen om nog even door te zetten door de juiste boodschappen in huis te halen en ze niet in verleiding te brengen.
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
vos
Berichten: 2121
Lid geworden op: 04-05-2016 14:11

Bericht door vos » 03-06-2016 11:41

Haha diab, ik ga er nu niet zelf over beginnen, over onsjes, maar je moet toch je rekensommetje eens nakijken hoor! Afgezien daarvan vind ik het knap gedaan en ik wol me laten inspireren. Maar nog niet vandaag (zei de duivel), want ik heb nog een half stokbrood en dat wil ik met tomaten-groentensoep. Niet écht veggie, want ik heb nog kippenbouillon van de prak van Brego. Maar vanaf morgen...
Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit

Afbeelding
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Bericht door diab » 03-06-2016 12:36

(arms) Dank je Vos voor de correctie! haha.
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
Plaats reactie