ik ben

Hier kan je iets over jezelf kwijt als je dat wil natuurlijk.
Plaats reactie
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

ik ben

Bericht door mustang » 09-05-2016 15:59

Mei 09, 2016 12:03 pm Onderwerp: ik ben Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen


mustang ik ben sinds 25 februari 53 jaar
ik ben al 33 jaar gelukkig getrouwd met een handige man(altijd makkelijk)
ik heb een dochter van 27 en een schoonzoon van 30 samen hebben ze een prachtige dochter Eva van bijna vijf maanden.
verder heb ik een zoon van van bijna 23 die hard bezig is (met ons) om een huis op te knappen voor zijn eigen helaas is hij weer alleen maar hij zal vast nog wel een leuke vriend tegenkomen
zelf werk ik een paar ochtenden in de week bij de thuiszorg ik heb al heel wat bezuinigingen meegemaakt en veranderdingen van organisatie maar bij de meeste cliënten werk ik al meer dan tien jaar en ik doe het graag

verder hou ik erg van nostalgie (spullen) ik ga graag naar rommelmarkten
maar helaas kan ik er weer moeilijk afstand van doen dus hoop ik als mijn zoon zijn huis klaar is dat ik wat meer ruimte krijg want hij hou er gelukkig ook van. zwemmen doe ik graag en kamperen en brommer rijden ik heb een oldtimer van 1969 een puch /tomos met zo n hoog stuur eigenlijk kan het niet meer op mijn leeftijd maar als ik er op rij voel ik me weer 16!!

ik wil mijn gewicht een beetje op pijl houden een slanke den hoef ik niet te zijn maar rond de 70 zou fijn zijn ik heb weinig disipline de laaste tijd dus hoop ik wat steun van jullie te krijgen
ps ik had geen andere foto als met de carnaval
Afbeelding
Afbeelding
vos
Berichten: 2121
Lid geworden op: 04-05-2016 14:11

Bericht door vos » 09-05-2016 16:03

Ik steek hier m'n duim omhoog (bij gebrek aan gepast emoticon; we moesten die van het cd kunnen stelen hé?)
Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit

Afbeelding
Plaats reactie