Hier ook Juni

een algemeen forum over dagelijkse beslommeringen en dieetleed
Plaats reactie
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Hier ook Juni

Bericht door mustang » 05-06-2021 21:28

Wat was het warm van de week hè
Luuk groeit goed , onze Daisy was afgelopen zaterdag al naar ons gelopen ( na 5 dagen )
Nu is het natuurlijk wel goed , maar ze moet haar eigen niet voorbij lopen ,en haar rust pakken
Dus zijn de meiden hier s middags best vaak , gisteren met Daisy naar de stad om wat nieuwe kleding voor haar en afgelopen donderdag naar Roosendaal waar onze Ritchie werkt en daar heeft ze spaarrekening geopend voor Luuk
Ome Ritchie was super trots op zijn kleine neefje
Afbeelding

Verder ook een beetje in tuin bezig geweest ook s avonds Vond ik het nog warm🥵 Ach dan kom ik er ook wel 🙈
Iedereen een fijn weekend 👋
Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Hier ook Juni

Bericht door klapgymp » 08-06-2021 11:24

Leuk hé.... en ja Daisy moet haar rust wel pakken en ik denk dat ze dat wel doet, misschien
niet zoals 'oma' wil maar toch... hihihi..
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: Hier ook Juni

Bericht door mustang » 16-06-2021 13:33

Afgelopen weekend gekampeerd met zijn alle zelfs de kleine Luuk is al mee geweest ik had eerst mijn twijfels want mijn dochter heeft een vouwwagen en dat is s nachts toch wat frisser dan een caravan
Maar het ging allemaal goed

Zelf sukkel ik met mijn rechtse voet er zit een bobbel op de bovenkant ( schijnt slijtage te zijn extra bot ? ) nu heb ik al steunzolen er voor en het kan geopereerd worden maar dat schijn ook niet alles te zijn
Maar nu het zo warm is zit er ook nog veel vocht in 🤔 dan is het gewoon erg pijnlijk
Eerst maar eens meer water en speciale thee drinken ( voor meer te plassen ) En afvallen zou natuurlijk ook helpen
Nu ff met de voetjes omhoog 😉
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie