eindelijk een beetje zomer....

een algemeen forum over dagelijkse beslommeringen en dieetleed
Plaats reactie
heideroosje
Berichten: 988
Lid geworden op: 04-05-2016 22:51

eindelijk een beetje zomer....

Bericht door heideroosje » 04-06-2021 17:04

way was het heerlijk he.....die warme zonnige dagen......wat hebben we het gemist.....en ook wat zijn we nu blij met onze airco's....beneden en boven....
dinsdag zei Jac....pff...ik kon niet slapen van de hitte..zeg ik....sufferd.... waarom zet je de airco niet aan :o :o
was hij vergeten dat dat ding er hing.....ik heb het geweten want vannacht vond ik het wel erg koud :shock:
maar goed hij slaapt weer lekker en ook in de huiskamer is het nu lekker koel...

morgen eindelijk na maanden wachten komen ze de keuken afbreken en als alles goed is komen ze dinsdag alles wee opbouwen....maandag zitten we in het ziekenhuis dus vandaar een dag later....
ik ben zo benieuwd...we hebben er al zon lang opgewacht.....dus....deze week op mijn gemak alle kastjes leeggehaald....wat komt er veel uit!!!!
veel dingen weggelegd voor de kringloop en de stort.....mijn vriendin heeft alles meegenomen en nog wat dingetjes eruit gehaald die nog praktisch nieuw waren......de rest voert ze af...
alles staat nu zolang in de zijkamer dus het is erg leeg in de keuken.....morgen ochtend nog de laatste dingen uit de koelkast halen dan kunnen die in de drankkoelkast in de berging anders moeten we tever lopen.....de vrieslades zijn leeg want ik had in de grote vrieskast in de berging al ruimte gemaakt......

het begint hier nu echt te betrekken en ik denk dat er flinke buien aankomen dus heb ik alles in de tuin maar opgeruimd.....

verder niet zo heel erg veel te vertellen...

iedereen een fijn weekend!
heideroosje
Berichten: 988
Lid geworden op: 04-05-2016 22:51

Re: eindelijk een beetje zomer....

Bericht door heideroosje » 05-06-2021 12:03

Vanmorgen al vroeg uit bed....toch spanning....was om 6 uur al wakker en liep om 7 uur in de polder.....kwam ik tot mijn verbazing onze oude handbal trainer tegen.....had hem al zeker 35 jaar niet gezien maar gek genoeg kende hij me ook nog bij naam....had hem zelf niet echt herkend als hij me niet aangesproken had......hij vond me weinig veranderd maar dat kon ik helaas niet van hem zeggen.....had hem echt niet herkend :oops: .......uiterlijk was hij echt veranderd maar conditioneel niet volgens mij.....wat was het vroeger een slavendrijver :) .....maar wat hadden we een goede conditie :lol:

beneden zijn ze nu druk bezig met de keuken......afgebroken is het al en nu begint het opbouwen....al het oude spul is ook al afgevoerd naar de stort...dus weinig rotzooi in de tuin....hoop wel dat het droog blijft want alles wordt op maat gezaagd buiten.....het wordt geen nieuwe keuken maar een complete renovatie......de onderbouw kastjes worden nieuw op maat gemaakt maar de boven kastjes krijgen alleen nieuwe deurtjes.....nieuwe apparatuur erin met uitzondering van de oven want die is pas 2 jaar oud......ik vind het wel spannend...
goed dat de schilder voor binnen ook nog moet komen want dan is alles weer fris geverfd....maar dat duurt nog even

ga nu de lunch klaarmaken....wordt wel improviseren zo...
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: eindelijk een beetje zomer....

Bericht door mustang » 05-06-2021 21:07

Leuk vooruitzicht een nieuwe keuken
We willen strakjes foto s zien 🤩

Lijk meer erg lekker een airco ik kon van de week echt niet in slaap komen ondanks ik het balkon open had staan

Fijn weekend 👋
Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: eindelijk een beetje zomer....

Bericht door klapgymp » 08-06-2021 11:28

Ik snap de spanning best wel... leuk een nieuwe keuken en inderdaad foto's Roos.. hahaha

Tja ook handbaltrainers kunnen veranderen hé.. Roos.. whahaha... je keek er echt van op hé..
leuke dingen.

Fijne dag... Kuss
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Re: eindelijk een beetje zomer....

Bericht door diab » 08-06-2021 12:42

Heerlijk een vernieuwde keuken, daar kun je je enorm op verheugen.
Leuk om zomaar iemand 'uit de oude doos' te ontmoeten, dat je die niet meer herkent begrijp ik wel, dat maakt het misschien des te leuker.
Geniet ondertussen ook van het lekkere weer!
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: eindelijk een beetje zomer....

Bericht door mustang » 16-06-2021 13:24

Is de keuken al klaar Roos ?
En alles naar je zin
Ik hoop het wel en kan je lekker kokkerellen 👨🏼‍🍳
Afbeelding
heideroosje
Berichten: 988
Lid geworden op: 04-05-2016 22:51

Re: eindelijk een beetje zomer....

Bericht door heideroosje » 26-06-2021 20:41

om maar met de vraag van Marga te beginnen....de keuken is "werk" klaar .....dwz......ik kan er in werken en alle apparaten werk maar helemaal af is hij nog niet....er moet een gedeelte van het aanrechtblad vervangen worden ivm beschadigingen....een deurtje was te klein in gemeten.....een plank wordt gemist in een kastje en 2 besteklades moet er ook nog komen....verder nog wat dingetjes dussssss.......wordt vervolgd......

de dagen vliegen inderdaad voorbij en het is geen onwil dat er hier zo weinig geschreven wordt.....deze week de kleintjes gehad.....dochter was met een vriendin 8 dagen naar Portugal ....de Algarve....even een weekje uitrusten......schoonzoon moet elke dag om 5 uur op om naar zijn werk te gaan dus het handigste was dat de kleintjes hier bleven......overdag zaten ze op school dus zo heel erg druk was het niet alleen 's ochtends was het even spitsuur....en 's avonds was het heel gezellig met een tafel volwant voor schoonzoon was het leuk om de kleintjes hier op bed te leggen en gezellig met hen mee te eten.....en wij vonden dat ook wel gezellig...er staan verschillende foto's op instagram voor degene die daar op ziiten....

vandaag een trip naar memory lane.....met mijn 2 oudste zussen naar Houthem Sint Gerlach in Limburg waar we in 1954 als gezin in Nederland kwamen te wonen.....mijn ouders hadden geen keuze.....ze kwamen in pension Kuypers LInssen het huidige Fletcher hotel.......toen mijn moeder 80 werd...nu 15 jaar geleden...hadden wij het als gezin helemaal afgehuurd.......zo groot is ons gezin met alle kinderen+aanhang + kleinkinderen en aanhang.....
ik heb er weinig herinneringen aan maar mijn 2 oudste zussen dus wel.....zij zijn daar op school gegaan en hebben daarin de kerk hun communie gedaan.....dus die hebben we allemaal bezocht....ook het kasteel van Sint Gerlach en het wandelpad met het bruggetje waar ze vroeger altijd speelden....zelfs de paarden stonden er nog....al zullen dat wel andere zijn dan die van 67 jaar geleden ;) .....

we hadden een stralende dag.....en de zussen hebben genoten.....nog even een wandeling in Maastricht gemaakt en om 16.00 uur weer de trein terug gepakt...
foto's staan ook op insta......
half 7 totalloss op de bank.....
wens ik iedereen nog een fijn weekend....
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: eindelijk een beetje zomer....

Bericht door klapgymp » 06-07-2021 09:08

Gezellig hoor met de zussen op stap, lijkt me geweldig zo met een kliek..

Je dochter heeft goed uitgerust en de kinderen waren in veilig handen, ze groeien als kool h :D

Hoe is het met Jac nu Roos ??

Dikke knuffel voor jou..
Plaats reactie