Klaps Juni

een algemeen forum over dagelijkse beslommeringen en dieetleed
Plaats reactie
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Klaps Juni

Bericht door klapgymp » 03-06-2021 12:00

Zo, net sucadelapjes klaargemaakt om goulash te maken, dat wilde ik al een week... maar wat in de vriezer lag
waren varkenshaasjes en geen sucadelapjes... ik wilde het gisteren eten maar was het 'vergeten'...dus net
klaargemaakt... ik denk dat ik niet zoveel eten dus misschien voor 2 keer....
Het eten zo instellen is best moeilijk.. al eet ik eigenlijk al heel lang alleen, het blijft een vreemd iets, soms
eet ik ook heel laat... moet even mijn weg vinden..
Gisteren had ik nog wat verplichtingen af te wikkelen , daarna ben ik met de electr.brommer even langs de
markt gereden en verder een rondje gereden op de brommer en toen weer langs de lidl terug.. een beetje
kleur opgedaan...
Gisterenochtend moest ik langs het wijkteam én naar de tandarts..gisterenmiddag werd ik geroepen om een
bakkie te doen bij 'Nel'... en gisterenavond kreeg ik een app... hey koffie !!..van een verdere buurvrouw, toen
was ik om kwart voor twaalf thuis..inclusief twee likeurtjes en twee grote bakken koffie... :shock: maar
het was gezellig... vanmorgen dan maar de sucadelapjes opgezet en gestofzogen zoals gisterenavond de bedoeling
was..

Net voortuintje gedaan (niet zo groot) maar toch terugkerend onkruid...
en later in de middag naar de praktijkondersteuner..


Fijne dag iedereen..
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Re: Klaps Juni

Bericht door diab » 04-06-2021 10:15

Was je goulash lekker?

Fijn weekend!
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
heideroosje
Berichten: 988
Lid geworden op: 04-05-2016 22:51

Re: Klaps Juni

Bericht door heideroosje » 04-06-2021 17:05

kom je even een fijn weekend wensen....
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: Klaps Juni

Bericht door mustang » 05-06-2021 21:15

Altijd lekker goulash !
Je heb gezellige buurtjes 👌🏼

En hoe was het bij de praktijk ondersteunster ?
Gr Marga
Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Klaps Juni

Bericht door klapgymp » 08-06-2021 11:22

Goedenmorgen, ja de goulash was lekker en voor herhaling vatbaar.. blijft ongezellig alleen eten trouwens, maar goed
het is niet anders.
Zaterdag ben in naar Beverwijk geweest, grote praxis met tuinafdeling... rondgeneusd , er even tussenuit en naar
andere winkels daar geweest, een grote action en een grote kwantum...
In de middag had ik een afspraak bij de kapper.. wel laat maar goed, het was weer te lang.

Zondag met buufdin naar meubelzaken gereden om uit te proberen of ik op navigatie kan/durf te rijden... naar
twee adressen en het is me gelukt.. zonder dat ze haar mond opende (viel voor haar niet mee :D ) alleen navigatie
stem was zoek geraakt.. :evil: irritant.. maar twee plekken die ik niet kende en naar meubelzaken.. en ja
ik heb een mooie bank gezien (wel drie).. en een leuke nieuwe set.. tafel en andere meubels... voel me wel
vreemd.. ik heb nog niet beslist maar het voelt zo raar.... zonder René iets kopen.. het blijft in mijn hoofd hangen
doe ik het goed bladibla.. zuchtttt..

Gisteren in de kamer aangerommeld , een soort van grote beurt en later even naar de supermarkt en naar
Hornbach, ik zoek voordelige tuinschilderijen...maar ze hadden ze niet.. terug naar huis en wat drinken
onder de afdak natuurlijk in de schaduw.. (het was weer heet)...
Ben ook een beetje op zoek naar een mooie winterharde plant met bloemen, iets blijvend.. mag groot zijn
voor een grote pot van mijn schoonmams... als iemand een tip heeft.... graaggg...

Vanmorgen even langs een huisarts geweest, die van mij zit niet.. mijn oog is helemaal rood en brandt als een
gek.... af en toe zie ik er niet helder door... ze zag iets 'verstopt' zitten maar gaf me toch druppels mee en
wilde niet gelijk poeren... heeft er wel iets oranjes ingedaan zodat ze dingen beter zag toen zag ze een
verstopt iets en dat moet toch wel overgaan met een paar dagen... ik traan als een gek terwijl het toch
heel droog aanvoelt.. ook dáár druppels voor meegekregen... maar goed het zal wel weer afzakken...

Inmiddels is bij mij ook de eerste vaccinatie gedaan... geen klachten hoe dan ook, geen beurs plek gevoel
zoals ik in mijn omgeving hoor... mag ik ook eens vlekkeloos door iets heenrollen..

Fijne dag iedereen..
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: Klaps Juni

Bericht door mustang » 16-06-2021 13:20

Hoi Carla is je oog inmiddels weer helemaal genezen ?
Je ben ook lekker in de tuin bezig . Hortensia’s zijn ook altijd mooi of een grote winterharde Palm ?
Vandaag is het goed warm 🥵 te warm om vanmiddag nog iets te doen
Gr marga
Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Klaps Juni

Bericht door klapgymp » 21-06-2021 20:05

Mijn oog is helemaal genezen hoor Marga.

Ik dacht dat we meer zouden schrijven, zo sprak ook Voske.. :lol: :lol: en ik hoop dat geen bericht slecht bericht is.. het is verdacht stil... hmm..

Vandaag is het twee maanden dat René er niet meer is... een verschrikkelijke klotedag..zit heel de dag in jankmodus en nogal heftig ook... en
stoppen lukt me niet erg.. :cry: moest naar de mondhygieniste en het is dat ik lag anders liepen de tranen rustig door.. heb nu erge hoofdpijn..

Zaterdag ben ik bij Natas geweest.. met de auto op navigatie gereden... mijn god dit had René moeten weten, maar het is me gelukt... ben
zowat opgedweild bij Natas en Pim.. 8-) weer een overwinning op mezelf.. het was gezellig ook...samen gelunched (tja ze zaten met me
opgescheept hé :lol: :lol: ) maar voel me altijd zo welkom en op me gemak en dat wil heel wat zeggen bij mij.. :D samen met Natas ook
naar een winkelcentrum daar geweest (weet heel de naam niet) en nog rondgeneusd voor een portomonnee waar al dagen een vloek op
rust want ik kom met een plant thuis of zo.. maar goed nu ook :lol: :lol: want we zijn ook langs Almeerplant geweest en ik heb zat leuke
dingen gezien.
We zijn toch wel een paar uur onderweg geweest.. maar reuzegezellig... ook pizza meegegeten.. heerlijk én gezellig.. gelukkig was het
niet zo warm al hadden veel mensen al gauw weer een jas aan én lange broek.. pfff...

Voor nu plaats ik niet al te veel.. ik rommel wat aan.. ruim dingen op want ik ga een nieuw bankstel bestellen en er is een dressoir
ontdaan van laden en afgezaagd..en de tv kast moet leeg want ik wil een nieuwe tv... grotere op het afgezaagde dressoir.. zo blijf
ik bezig... zoals René en ik ook altijd weer bezig waren...
p.s. dressoir is ontdaan van laden zodat hij kan functioneren als tv dressoir anders had hij te hoog geweest (in mijn ogen)..
De witte tvkast moet weg dus.. want daar was geen ruimte in voor de tv (nieuw/grote) ...



Dikke kus/groetjes
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Klaps Juni

Bericht door klapgymp » 26-06-2021 10:26

Goedenmorgen, alweer een week om :shock: :roll: het gaat zo snel pwfff..

Het lijkt alsof ik overal zelf achteraan moet blijven gaan... ik belde van de week omdat ik maar
niets van zijn as had gehoord.. hij moet worden uitgestrooid op het veldje daar en ik heb gevraagd
voor een paar zakjes as..eerst ook voor schoonzus erbij maar goed gezien hoe dingen lopen bekijkt
ze het maar.. zat eerst ernstig in dubio, beloofd is beloofd toch.. maar gezien het feit dat schoon
mams nog in haar huiskamer stond (as tenminste) denk ik niet dat er zorgvuldig mee wordt omge
gaan..
In mijn hoofd is het nu druk voor een afscheidssieraad of zoiets.. zit zelfs ook aan een tattoo te
denken maar niet met het as.. :cry: ik kom er maar niet uit...

Het bankstel is besteld en het is echt heel vreemd om dat alleen te beslissen, mijn buufdin is meegeweest
om te kijken en die kent me ook wel een beetje maar toch bleef ik terugtrekken naar het eerste
bankstel.. wat hoger én steviger dan mijn bankstel..
Het stof is leverkleurig en leer/microleder en ik heb een aparte hoofdsteun erbij besteld... en
geen twee/drie zit maar een hoekbank....
Vandaag ga ik gluren bij de tv's..en Natas gaat mee voor gordijnen kijken.. vindt ik leuk en heel
fijn..

Gisterenavond had ik visite van een 'oude' vriendin en haar man.. ik ken haar van het voedings
forum waar ik Natas ook van ken, ze heeft in tegenstelling tot mij/ons een eetprobleem omdat
ze anorexia heeft gehad waar ze overigens met moeite uit is gekomen.. nu moet ze vechten
om aan te komen, ze eet zich suf maar heeft zwaar ondergewicht.. we hebben altijd wel
contact gehad via de app en nu is ze langsgekomen met haar man... wel gezellig, ze zijn niet
te lang gebleven, ze had oproepdienst en had al een lange dag achter de rug.. misschien een
optie om ook eens naar hun huis te rijden op navigatie.. 8-) daar weet ik helemaal de weg
niet meer van.. :roll: :mrgreen:
Alles stap voor stap..

Met Vos is alles goed, ze is alleen erg bezig...zoals gewoonlijk maar tja met haar goede voornemens
en maar wachten op een berichtje van haar :lol: :lol: is zo'n lange stilte toch best eng.. tja je
weet het toch niet.. Hopelijk heeft Voske de familie ingelicht dat wij graag op de hoogte zijn
mocht er iets ernstigs zijn met Voske...

Fijn weekend iedereen en Natas.. een fijne vakantie....
heideroosje
Berichten: 988
Lid geworden op: 04-05-2016 22:51

Re: Klaps Juni

Bericht door heideroosje » 26-06-2021 20:23

het is inderdaad rustig hier en ja ook ik maak me er schuldig aan......want hoe gaat het....je denkt er vaak niet aan...
maar goed....fijn dat je buuf mee wilde om en bank te kopen....het lijkt me echt eng om zulke dingen alleen te moeten beslissen....ik merk het hier ook...Jac vergeet veel en neemt weinig of geen initiatieven......ik ben dat niet gewend meestaal nam hij het voortouw.....dus nu moet ik dat doen en dat is soms best heftig..
maar ach het is niet anders...
ik vind dat je het echt goed doet....en dat je mensen om je heen hebt die je echt steunen....
fijn weekend lieverd
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Klaps Juni

Bericht door klapgymp » 06-07-2021 09:05

Ja Roos de beslissingen zijn moeilijk alleen te nemen, maar ik besef nu dat ik dat meestal al deed, ik had het laatste woord
zoals hij zei, jij bent heel de dag thuis en laatst kreeg ik van iemand te horen, maar jij hebt geen koophuis dus waarom maak
je het gezellig... huh.. slaat ook nergens op hé..
Ik moet meer dingen alleen doen en ja het moet wel...het is niet anders.

knuffelll
Plaats reactie