Mei alweer !

een algemeen forum over dagelijkse beslommeringen en dieetleed
Plaats reactie
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Mei alweer !

Bericht door mustang » 17-05-2021 22:11

Zoals Diab al zei alles lijk zo nietszeggend na wat Carla heeft moeten meemaken 😢
Heel begrijpelijk dat er hier een stilte is gevallen we waren allemaal in gedachten bij haar
En gelukkig konden Diab en Ilona haar dichtbij steunen

Maar laten we een voorbeeld aan Vos nemen en de ditjes en datjes weer oppakken
En hoe leuk zou het zijn om elkaar eens te ontmoeten !

Hier is het spannend onze Daisy is eind mei uitgerekend maar de baby is al goed ingedaald
En vandaag zei de verloskundige dat het niet lang meer ging duren
Haar zwangerschap is zo stilletjes voorbij gegaan Ze klaagt nooit maar echt leuk winkelen ofzo hebben we ook niet gedaan
Dus wilde ik haar beste twee vriendinnen en haar schoonmoeder uitnodiging voor een kleine babyschower hier buiten in de tuin maar vanwege het slechte weer al een paar weekenden uitgsteld
En binnen was geen optie ( achteraf maar goed een vriendin had Corona maar had geen last )
Ik ben bang dat het er niet meer van gaat komen helaas
Het wordt spannend ik ben bij haar nu grote beurten aan het geven vandaag haar keuken kasten gedaan
Verder gaat het hier zijn gangetje afgelopen weekend naar Zeeuws Vlaanderen geweest met caravan het weer was niet echt lekker maar we hebben toch genoten en lekker uitgerust
Sluis was van oudst heel leuk met volle terrassen wij hebben ook weer de eerste keer op een terras gegeten alles binnen de regels natuurlijk
Mijn gewicht .... is nog veel te hoog ik kan deze keer het goeie afvalknopje niet vinden ik hoop dat hij nog terecht komt of hier een schop onder mijn kont krijg 😃
Iedereen nog een fijne avond
Gr marga
Afbeelding
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Re: Mei alweer !

Bericht door diab » 19-05-2021 09:43

Wat fijn dat je je dochter zo lekker kunt helpen voordat de baby komt. Spannende tijden nu. Buitenfeestjes kunnen nu weer niet vanwege het weer, jammer.
Heerlijk, Zeeuws-Vlaanderen en Sluis is hartstikke leuk. Wij waren er 2 maanden geleden en vonden het er heerlijk en toen was het nog echt heel stil, we konden ons wel een voorstelling maken hoe gezellig het zou zijn zonder maatregelen en beperkingen.

Fijne dag!
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Mei alweer !

Bericht door klapgymp » 19-05-2021 10:42

Spannende tijden Marga... leuk om weer een nieuwe wereldburgertje welkom te heten, geniet ervan !!..
heideroosje
Berichten: 988
Lid geworden op: 04-05-2016 22:51

Re: Mei alweer !

Bericht door heideroosje » 20-05-2021 20:52

spannend inderdaad ....maar wat fijn dat je je dochter nog zo goed kan helpen...

Sluis is leuk he.....we zijn er ook vaak geweest...mijn 2 zussen hebben daar jaren op een camping gestaan in Nieuwvliet....de oudste had er een vakantiehuisje en de andere een seizoenplaats op de camping.....helaas hebben ze nu ze ouder zijn geworden (77 en 73) alles verkocht.....en zullen we er niet of minder komen...
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: Mei alweer !

Bericht door mustang » 26-05-2021 23:47

Nou hier is hij Luuk
Geboren 25 mei
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De bevalling is super gegaan
Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Mei alweer !

Bericht door klapgymp » 27-05-2021 09:00

Wauwww... Gefeliciteerd Marga met Luuk.... wat leuk en fijn dat de bevalling goed is gegaan...

Een stukje geluk erbij !!... superrr... ben blij voor jullie !!..
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Re: Mei alweer !

Bericht door diab » 27-05-2021 11:05

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luuk! Mooi mannetje met lekker wat donkere krullen voor zover ik kan zien. Geniet er maar van!

Fijne dag!
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
heideroosje
Berichten: 988
Lid geworden op: 04-05-2016 22:51

Re: Mei alweer !

Bericht door heideroosje » 28-05-2021 10:58

proficiat Marga met de geboorte van luuk....wat een schattig manneke
Plaats reactie