Mei weer

een algemeen forum over dagelijkse beslommeringen en dieetleed
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: Mei weer

Bericht door mustang » 26-05-2021 23:42

Nou ik vind dat je alles weer goed oppakt Carla
Met zo n menu moeten toch weer wat af gaan

Zou fijn zijn alsjeblieft wat hulp in de huishouding krijg
Gr 😘marga
Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Mei weer

Bericht door klapgymp » 27-05-2021 09:04

Dank je.. eten vindt ik best moeilijk nog hoor, maar gisterenavond had ik in ene smaak en at ik vier ons varkenshaas op :o schrok er zelf van hahaha..

twee oerknack met oude kaas

twee boterhammen met chocopasta
en speculoos / halvarine natuurlijk
beker melk

400 ons varkenshaas, tja het was ingevroren aan één stuk
een doos champignons en uitje gesneden en gebakken
restant rabarber

restant vanille vla

1 banaan
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Re: Mei weer

Bericht door diab » 27-05-2021 11:03

Mooie menus weer Car. Daar moet uiteindelijk wat beweging in komen lijkt me.
En die 4 ons varkenshaas is ook niet erg, het bevat in ieder geval geen koolhydraten en qua vet valt het ook wel mee en die heb je ook nodig.
Ik moet ook weer aan de bak hoor, inmiddels gegroeid naar ruim 70 kilo. Eerlijk gezegd vraag ik me een beetje af hoe dat komt want qua eten doe ik volgens mij niet anders dan anders. Het zal bij mij vooral in de beweging zitten en mss in het gerommel met mijn suiker maar hoe dan ook, er moet weer wat af.

Jij moest vandaag toch naar de huisarts ivm je bloeddrukpillen?

Fijne dag!
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Mei weer

Bericht door klapgymp » 27-05-2021 11:58

Om half 2 moet ik naar de assistente van de huisarts, ik slik geen bloeddrukpillen dus
ben benieuwd, tja in het ziekenhuis moest ik er mee stoppen want het was laag genoeg
en het is slecht voor de nieren dus ik ben benieuwd..

Net boodschappen gedaan, even hier en even daar.. ondertussen belde mijn assurantie
adviseur en die heeft even inboedel/w.a. en autoverzekering veranderd voor me.. scheeld
me per maand 9 euro... en tja geld is geld toch..

Pensioentoestanden ook maar gebeld, want het is onduidelijk, wanneer enzo... blijkt
dat ik de 18 krijg per 4 weken en dan terugwerkende kracht maar hoeveel netto is nog
niet duidelijk.. pfff..
Nel mijn buurvrouw had die papieren geregeld voor me toen ik in het ziekenhuis lag..
anders had ik nog een maand langer moeten wachten..

Ik moet weer spijkerbroeken hebben.. ben er één kwijt (hoe dan !!!!!) en de rest
is ouwe meuk... pwfff.. gedoe zeg.. hahaha..
Er is een klein vogeltje geboren hier... kan er niets van zien, alleen beweging enzo
wel leuk, het gaat op eigen wijze dus ik hoop dat ie door de keuring komt.. :D .

zo een happie eten en ik kreeg net een app.. Car het regent.. gut !!.. was me niet
opgevallen. 8-) :lol: . pwff... dat wordt niet lopen met de hond waarschijnlijk later misschien..
als het wel droog is.. maar eerst een happie eten

Fijne dag dames..
klapgymp
Site Admin
Berichten: 3426
Lid geworden op: 03-05-2016 14:04

Re: Mei weer

Bericht door klapgymp » 31-05-2021 10:24

Oke alles in een notedop, bloeddruk was kantje boord, maar de dokter zegt ook veel spanning én wil het een maandje aankijken zonder medicatie
indien het dan nog kantje boord is dan weer aan de medicatie..

Het eten hmm.. beetje vreemd eigenlijk, vrijdag was ik met een buurvrouw naar Zaanstad, veel gelopen, ergens gezeten en ordinair een cola
genomen en broodjes kroket.. fout natuurlijk maar wat was het mooi weer !!... twee truitjes en twee ceintuurs gekocht.. we gingen om half 11
weg en waren om half 5 terug.. eten werd makkelijk.. broodjes met gehakt(gekruid)... en veel gedronken.. ik heb steeds zo'n dorst.. bah..!!
daardoor blijf ik ook steeds plassen , irritant hoor.. hahaha...
In de avond ook een wandeling met de andere buuf..

Zaterdag een rommeldagje, even naar de action en scapino en daarna nog even lopen, maar het was een stuk frisser..
in de middag boterhammen 2, met zoetigheid, in de avond een klein bakje lasagne..
Gisteren was een tuinwerkdagje.. wederom onkruid weghalen en een nieuw kleed neergelegd onder het afdak.. die hadden
we vorig jaar al gekocht (afgeprijsd) gisterenavond drie tosties gegeten.. en in de middag twee boterhammen met aardbeien

Zo, even verder met huishouden enzo... en da zie ik wel verder..

Fijne dag iedereen..
Plaats reactie