Oei al bijna eind maart

een algemeen forum over dagelijkse beslommeringen en dieetleed
Plaats reactie
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Oei al bijna eind maart

Bericht door mustang » 24-03-2021 14:41

Hier alles zou n gangetje
Onze Daisy heeft al een flinke buik alles gaat goed met haar

Voor de rest is alles maar saai veel is er niet te beleven
Met mijn lijn gaat het niet echt goed ik probeer wel met mijn man te wandelen maar ten eerste kan ik hem niet bijhouden en krijg last van mijn rechter voet en sinds twee weken is die voet ook dikker dan de andere
Morgen moet ik naar de podoloog eens kijken wat hij zegt misschien mijn steunzolen een beetje veranderen

De mensjes waar ik bij werk zijn bijna allemaal ingeënt inclusief mijn moeder dat geef al wel een geruster gevoel
Mijn zus ( ook bij de zorg ) en ik hebben de AstraZeneca gehad net een dag voordat ze besloten te stoppen ach ik ben er nog en het zal weer best goed gecontroleerd zijn als we om de tweede spuit gaan
Voor mij kan het vaccineren niet snel genoeg gaan ik denk dat het de enige uitweg om alles weer normaal te laten worden
Gr marga
Afbeelding
Mijn kleinzoon in de maak het blijft een wonder !!!
Afbeelding
reinaert
Berichten: 63
Lid geworden op: 06-08-2017 23:42

Re: Oei al bijna eind maart

Bericht door reinaert » 25-03-2021 10:24

Een wonder is het zeker! Fijn dat alles goed gaat, nog even geduld :) ...

Mooi dat je al een prik hebt gehad. Waarschijnlijk ben je niet jong genoeg meer om gevaar te lopen met Astra Zeneca :D . Waar leeftijd al niet goed voor is! Het is inderdaad toch wel een geruststelling, de maatregelen blijven dezelfde, maar ik denk dat het toch meer relax aanvoelt. Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.

Sneu van je voet, daar ga je dan met je goeie gedrag. Hopelijk kan er zonder al te veel problemen wat aan gedaan worden.

Ja, het leven is maar saai, 't is hier op het ogenblik niet beter. En in L.ux zal het ook niet anders zijn, behalve dat daar dan tenminste ruimte is. Ik kijk er al naar uit, nog 5 nachtjes slapen en dan is het zo ver, eindelijk!

Fijne dag!
mustang
Berichten: 1734
Lid geworden op: 06-05-2016 09:07

Re: Oei al bijna eind maart

Bericht door mustang » 04-04-2021 21:19

Afbeelding

Vrolijk Pasen
Afbeelding
diab
Berichten: 2490
Lid geworden op: 03-05-2016 20:53

Re: Oei al bijna eind maart

Bericht door diab » 06-04-2021 10:24

Gaaf he die 3-d-echo's in kleur ook nog. Moesten wij het nog doen met een sporadisch zwart-wit vaag stukje papier waar je ongeveer op moest raden wat je nu eigenlijk zag Ik kwam het laatst nog tegen, het is nóg vager geworden haha.
Maak je maar niet al te druk over het vaccin van AZ, het zal heus even door je hoofd hebben gespeeld door alle publiciteit maar percentueel gezien stelt het natuurlijk niets voor, alhoewel het natuurlijk knap lullig is als het je treft.

Ik hoop dat je fijne Paasdagen gehad hebt en wens je een fijne dag!
Geluk is niet de afwezigheid van problemen, maar het vermogen er mee om te gaan.


Afbeelding
Plaats reactie